- استودیو آژیر
- سال تاسیس: 1336
- محل استودیو: تهران
در آغاز سال ۱۳۳۶ (ژوزف واعظیان) با همکاری (دکتر شاهرخ رفیع) و (ساموئل خاچیکیان) استودیو (آژیر فیلم) را بنبان نهادند و بعد از گذشت یک سال اولین تولید این استودیو به اسم (طوفان در شهر ما) به کارگردانی ساموئل خاچیکیان بر روی پرده نقره ای رفت. استودیو (آژیر فیلم) خیلی سریع توانست با تولید کردن فیلمهای متنوع و متفاوت تبدیل به یکی از استودیوهای کارآمد و معروف شود. (سورن خاچیکیان) برادر ساموئل خاچیکیان فعالیت خود در جایگاه (مسئول امور فنی) در همین استودیو شروع کرد و (از جمله فعالیت های او صدابرداری، تدوین، میکس، افکت صدا و انتخاب موسیقی متن برای فیلمهای دوبله شده این استودیو بود. در استودیو آژیر فیلم از سال ۱۳۳۷ تا ۱۳۴۲ نزدیک به سیزده فیلم سینمایی دوبله شد.
- استودیوهای دیگر

استودیو فیلمکار
سال تاسیس: – محل استودیو: تهران موسس: – روبیک منصوری در خیابان ویلای ،شمالی جنب

استودیو ساند فیلم
سال تاسیس: – محل استودیو: تهران موسس: – ساند فیلم مؤسس قبلی آن مصطفی گل

استودیو تخت جمشید
سال تاسیس: – محل استودیو: تهران موسس: – انتهای طالقانی که هم اکنون مخروبه ای