حسن همایی همسر (تکتم چوبداردوبلور و گوینده) شاعر، دوبلور و گوینده ی رادیو ایران و ایده پرداز و نویسنده تبلیغات است. کتاب صوتی (پدر کشتگی) با صدای او در موسسه (نوین کتاب گویا) منتشر شده است. همایی گوینده منتخب هیئت داوران چهاردهمین جشنواره بین‎المللی رادیو است که در صحبت هایش متن‌های باشکوه رادیویی را امری مهم برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان عنوان کرده است. 

به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، حسن همایی: گفته است که (باعث خوشحالی و افتخار من است که در رادیو کار فعال هستم و امیدوارم موقعیت رادیو هر روز بهتر شود تا بهتر به مخاطبان خدمت‌رسانی کنیم.) همایی درباره شکل ورود به رادیو گفت که از سال ۱۳۷۷همکاری جدی و تخصصی خود را با رادیو در جایگاه افکتور آغاز کردم. آن زمان در نمایشگاه به عنوان افکتور حضور داشتم و همان زمان که آقای (کدخدازاده) مرا استخدام کرد، گفت (صدایت خوب است، ولی بعدها نگویی دوست دارم گوینده شوم) تو قرار است به عنوان افکتور استخدام شوی. پس از ۵ سال، در افکت به درجات خوبی رسیدم، اما با علاقه‌ من همخوانی نداشت. این گوینده رادیو اضافه کرد که کم‌کم در رادیو به لطف بسیاری از عزیزان مانند زنده‌یاد (همایون ایران‌پور و حمید منوچهری) توانستم در یکی دو نمایش گویندگی کنم و صدایم را به گوش مخاطبان برسانم. 

روزی (جلال مقامی)‌ که به رادیو آمده بود گفت (تو صدایت خوب است، چرا افکت می‌دهی؟) برو برای دوبله خودت را معرفی کن و به عنوان گوینده تست بده؛ رفتم و همان بار اول هم موفق شدم، دو سال در دوبله کار کردم و بعدها همکاری‌ام را با دوبله قطع کردم و بعد از یکی دو سال جدایی از دوبله، این بار به عنوان گوینده در رادیو سلامت به رادیو بازگشتم، و در برنامه (موج زندگی) همکار سحر طولاعی بودم، همایی با بیان اینکه پس از زمانی دوباره به رادیو ایران برگشتم، عنوان کرد: نزدیک به ۶ سال است که درجایگاه گوینده با افتخار با رادیو ایران کار کرده ام  و این افتخار را داشتم که در دو برنامه رادیویی در بخش بین‌الملل با حسین معصومی همکاری کنم که در این راستا افتخاراتی کسب کردیم. 

این منتخب هیئت داوران چهاردهمین جشنواره بین‎المللی رادیو عنوان کرد که این اولین دفعه است که در جشنواره نامزد شده بودم و این افتخار نصیب من شد که گوینده منتخب باشم.

مظلومی، میرطاهر

نتایج مشاهده همه نتایج مظلومی، میرطاهر سال تولد: ۱۳۵۳/۱۲/۷ تولد: تهران نمونه صدا میرطاهر مظلومی

عرفانی، حسین

نتایج مشاهده همه نتایج عرفانی، حسین سال تولد: ۱۳۲۱/۵/۵ تولد: تهران سال فوت: ۱۳۹۷/۶/۲۱ نمونه

طهماسب، ناصر

نتایج مشاهده همه نتایج طهماسب، ناصر تولد: ۱۳۱۸/۹/۲۴ محل تولد: تهران وفات:۱۴۰۲/۱۰/۱ همکار چکاوا مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *